Każdy pracownik biurowy doskonale wie, jak bardzo istotne dla jakości, szybkości i efektywności pracy w biurze jest jej odpowiednia organizacja. Nie chodzi tu jednak o panujący w miejscu pracy porządek, ponieważ ten jest rzeczą względną, a o logiczne rozmieszczenie i co najważniejsze oznaczenie wszystkich niezbędnych do pracy dokumentów. W takich właśnie chwilach i sytuacjach docenia się wynalazek, jakim jest papier samoprzylepny.
Do czego to służy?
Informacja w biurze to podstawa. Dlatego też każdy pracownik biurowy stara się o nią dbać i w miarę możliwości zachowywać. Ciężko jest jednak o to, gdy np. prowadzi się rozmowę telefoniczną i trzeba na szybko coś zanotować. Podobny problem dotyka osoby, które muszą mieć wiele krótkich informacji dostępnych na widoku, w zasięgu wzroku.
Właśnie do takich celów idealnie nadaje się zastosowanie papieru samoprzylepnego (np. tego: https://biurwa.pl/artykuly-papiernicze-papier-specjalistyczny-papier-samoprzylepny-o_c_461_1.html), na którym można zawrzeć wszystkie niezbędne informacje np. numery telefonów i nazwiska osób decyzyjnych i przykleić je w dowolnym miejscu na biurku, np. na obudowie monitora, dzięki czemu staną się one zabezpieczone przez wyrzuceniem, a jednocześnie stale będą w zasięgu wzroku, czym zabezpieczą się przed przypadkowym zapomnieniem.